مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 09:152021-07-27اجتماعي

4000 نفر در آزمون های مهارتی انزلی شرکت کردند/ تاکید بر آموزش مشاغل چمدانی


رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای بندرانزلی با اشاره به اینکه سال گذشته حدود 4000 نفر در آزمون های مهارتی شرکت کردند، گفت: برگزاری دوره های آموزشی رشته های چمدانی یعنی مشاغلی با حداقل نیاز به سرمایه گذاری مدنظر است.

- ایسنا/گیلان رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای بندرانزلی با اشاره به اینکه سال گذشته حدود 4000 نفر در آزمون های مهارتی شرکت کردند، گفت: برگزاری دوره های آموزشی رشته های چمدانی یعنی مشاغلی با حداقل نیاز به سرمایه گذاری مدنظر است.

حسن یاری نیا در گفت وگو با ایسنا، ضمن تاکید بر اینکه آموزش های فنی و حرفه ای با کیفیت عالی آموزشی به صورت رایگان در اختیار متقاضیان قرار دارد، اظهار کرد: متاسفانه بسیاری از شهروندان این باور را ندارند که آموزش های رایگان فنی و حرفه ای در سطح استاندارد است و تصور می کنند هر کجا آموزش همراه با اخذ هزینه باشد خوب است که با تبلیغات و معرفی دوره های آموزشی فنی و حرفه ای در تلاش هستیم این خلا را پر کنیم.

وی با اشاره به اینکه آموزشگاه های فنی و حرفه ای شهرستان از 55 سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده و در رشته های مختلفی در حال آموزش هستند، تصریح کرد: به دنبال این هستیم تا با نیازسنجی از سطح بازار و جامعه رشته ها را به روز کرده تا جوانان جویای کار بتوانند متناسب با نیاز بازار، مهارت آموزی کرده و در حرفه مور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4000 نفر در آزمون های مهارتی انزلی شرکت کردند/ تاکید بر آموزش مشاغل چمدانی

4000 نفر در آزمون های مهارتی انزلی شرکت کردند/ تاکید بر آموزش مشاغل چمدانی