مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 08:302021-07-27اجتماعي

زمان واکسیناسیون معلمان کرمانشاه اعلام شد+محل واکسیناسیون


معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از آغاز واکسیناسیون معلم های استان همزمان با سراسر کشور از عید غدیر خبر داد.

- زمان واکسیناسیون معلمان کرمانشاه اعلام شد+محل واکسیناسیون ایسنا/کرمانشاه معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از آغاز واکسیناسیون معلم های استان همزمان با سراسر کشور از عید غدیر خبر داد.

ماشاءالله پروین در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: براساس اعلام وزارت بهداشت از روز عید غدیر واکسیناسیون معلم ها آغاز می شود.

پروین با بیان اینکه معلم ها با ارائه کارت شناسایی و کارت ملی علیه کرونا واکسینه خواهند شد، گفت: روز مراجعه معلم ها جهت واکسیناسیون به آنها اطلاع رسانی می شود و تا قبل از اطلاع رسانی نیازی نیست به جایی مراجعه داشته باشند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه سپس اشاره ای هم به مکان های در نظر گرفته شده برای واکسیناسیون معلم ها در کرمانشاه داشت و گفت: در شهر کرمانشاه سه مکان شامل هنرستان صنایع شیمیایی، سالن ورزشی بعثت و سالن ورزشی دبیرستان استقلال به ترتیب برای واکسیناسیون معلم های نواحی یک، دو و سه آموزش و پرورش شهر کرمانشاه در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان واکسیناسیون معلمان کرمانشاه اعلام شد+محل واکسیناسیون

زمان واکسیناسیون معلمان کرمانشاه اعلام شد+محل واکسیناسیون