مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 08:302021-07-27سياسي

سند جامع پدافند غیرعامل خراسان شمالی لازم الاجرا است


معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی با اشاره به لزوم کاهش تهدیدهای مختلف، گفت: تمام دستگاه های اجرایی استان موظف هستند تا بر اساس سند جامع پدافند غیرعامل عمل کنند.

- ، احمد برادران پیش از ظهر سه شنبه در شورای پدافند غیرعامل خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: تمام دستگاه های اجرایی استان موظف هستند تا بر اساس سند جامع پدافند غیرعامل عمل کنند.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: مهم ترین هدف تدوین این سند کاهش تلفات انسانی، آسیب پذیری و پایدار سازی در برابر تهدیدات است لذا دستگاه ها بر مبنای شرح وظایف همین سند عمل کنند.

وی به موضوعات کاهش بارندگی، افزایش میزان مصرف آب و برق در کشور اشاره داشت و افزود: هرچند تدابیر خوبی برای این حوزه ها انجام شده اما در این مقطع بهترین راهکار توجه به سند جامع پدافند غیرعامل است.

برداران همچنین به استفاده از ظرفیت خدادادی انرژی خورشیدی و بادی تاکید کرد و گفت: واحدهای صنعتی پرمصرف باید اهتمام بیشتری جهت مصرف داشته باشند تا مشکلات این حوزه دوچندان نشود.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی در انتها گفت: اولویت اصلی با مصارف خانگی است اما چنین موضوعات حساسیت زایی نباید دستاویز دشمنان قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند جامع پدافند غیرعامل خراسان شمالی لازم الاجرا است

سند جامع پدافند غیرعامل خراسان شمالی لازم الاجرا است