مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 08:152021-07-27اقتصادي

توزیع مرغ منجمد برای جبران کمبود مرغ گرم در همدان


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از توزیع مرغ منجمد برای جبران کمبود مرغ گرم در همدان خبر داد.

- داریوش جودکی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از تشکیل جلسه شبانه برای تامین مرغ استان خبر داد و اظهار کرد: در این روزها هر شب از ساعت 20 تا پاسی از شب با حضور مسوولان استانی در سازمان صمت همدان نسبت به نحوه تامین مرغ در استان جلساتی تشکیل می شود .

وی با بیان اینکه مردم نگران تامین مرغ گرم نباشند، مرغ به اندازه کافی در استان وجود دارد و جای هیچ گونه نگرانی نیست گفت: در راه خدمت به مردم و تامین مایحتاج ضروری حتی در روز تعطیل و یا هرساعت از شبانه روز از هر گونه تلاشی فروگذار نداریم و خود را خدمتگذار مردم می دانیم و با هرگونه تخلف به شدت برخورد می کنیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با اشاره به اینکه تامین مرغ با سازمان جهاد کشاورزی است و توزیع با سازمان صنعت، معدن و تجارت افزود: ما نیز در کنار آنها جلساتی را برگزار و نحوه تامین مرغ را بررسی می کنیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مرغ در بازار نیست و مردم نیز توانایی خرید ندارند، به همین دلیل بازار کمی روند عادی را گرفته، اقدامات در این حوزه چیست؟ گفت: در حال حاضر به دلیل فصل گرما مرغ در بازار کم است و سعی ما این بوده روزانه کشتارهایی باشد و به مصرف مردم برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع مرغ منجمد برای جبران کمبود مرغ گرم در همدان

توزیع مرغ منجمد برای جبران کمبود مرغ گرم در همدان