مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 08:152021-07-27سياسي

سازمان برنامه تاخیر 8 ساله در آبگیری سد شهید مدنی را جبران کند


هزینه آبگیری سد شهید مدنی 20 برابر افزایش داشته، از سازمان برنامه و بودجه درخواست داریم تاخیر 8 ساله در زمینه آبگیری سد مذکور را جبران کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا میرتاج الدینی ضمن بیان حدیثی از امیرالمومنین (ع) تحت عنوان اینکه مردم بی نیاز می شوند، اگر به عدالت در میان آنها رفتار شود اظهار داشت: همه تصمیمات و اقدامات مسئولان دولتی و نمایندگان مجلس باید احساس عدالت و عدم تبعیض را در میان مردم ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه تصمیمات غلط، ترک فعل ها و عدم اقدام به موقع به تبعیض ها دامن می زند، گفت: اگر دولت ها، هشدارهای مقام معظم رهبری درخصوص خوزستان را جدی می گرفتند و مصوبه مجلس درخصوص تولید 20 هزار مگاوات برق هسته ای را اجرایی می کردند، با مشکل قطعی برق مواجه نمی شدیم.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس ادامه داد: چرا مسئولان حوزه آب باوجود  مخالفت کارشناسان، دریچه های سدها را در زمستان سال 99 باز کردند و با عدم مدیریت، موجب هدررفت آب سدها و مشکلات مردم خوزستان شدند.

میرتاج الدینی با تاکید بر اینکه سد شهید مدنی تبریز 8 سال قبل تکمیل شده اما در طول این سال ها به دلیل عدم تامین اعتبار، آبگیری نشده است، عنوان کرد: هزینه آبگیری سد شهید مدنی 20 برابر افزایش داشته، از سازمان برنامه و بودجه درخواست داریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان برنامه تاخیر 8 ساله در آبگیری سد شهید مدنی را جبران کند

سازمان برنامه تاخیر 8 ساله در آبگیری سد شهید مدنی را جبران کند