مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 08:052021-07-27اجتماعي

ضرورت توسعه فضاهای آموزشی مناطق حاشیه شهر سبزوار


توسعه فضاهای آموزشی مناطق حاشیه شهر سبزوار به یک ضرورت تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از دانش آموزان پایه دهم متوسطه در حال انجام است، ابراز کرد: در مورد آموزش حضوری مدارس سطح شهرستان آمادگی لازم را داشته و تمهیدات در تمامی بخش های مختلف برای حضور دانش آموزان فراهم شده است که امیدواریم با روند واکسیناسیون بتوانیم سال تحصیلی را حضوری آغاز کنیم.

مدیر آموزش و پرورش سبزوار گفت: به منظور همکاری با مرکز بهداشت شهرستان در مورد تسریع در فرایند واکسیناسیون معلمین عزیز و عوامل اجرایی مدارس گفت: دو مکان و همچنین امکانات موجود اداره آموزش و پرورش بدین منظور به مرکز بهداشت شهرستان معرفی شده است و اماده همکاری با مرکز بهداشت در این زمینه هستیم.

وی یادآور شد: یکی از اولویت ها، بهره برداری برخی پروژه های عمرانی تا ابتدای مهرماه برای پذیرش دانش آموزان است که در این راستا اقدامات لازم از طریق سازمان نوسازی صورت گرفته تا در موعد مقرر  این پروژه ها مورد بهره برداری قرار گیرد.

نصرآبادی همچنین یکی از نگرانی های آموزش پرورش سبزوار را کمبود نیروی انسانی به ویژه در مقطع ابتدایی دانست و تصریح کرد:  اقدامات لازم در مورد سازماندهی کلاس در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم صورت گرفته و به دنبال جبران کمبود نیروی انسانی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توسعه فضاهای آموزشی مناطق حاشیه شهر سبزوار

ضرورت توسعه فضاهای آموزشی مناطق حاشیه شهر سبزوار