مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 07:202021-07-27سياسي

گسترش فرهنگ نمازجمعه عبادت است


امام جمعه نوشهر با تاکید بر ترویج و گسترش فرهنگ نمازجمعه گفت: گسترش این فرهنگ از بالاترین عبادات محسوب می شود.

- ، حجت الاسلام محمود مشایخ در نشست با خبرنگاران به مناسبت سالروز اولین اقامه نمازجمعه با اشاره به ویژگی های خبرنگاران اظهار داشت: خوبی ها را باید تعریف کرد و اشتباهات را برای اصلاح نقد کرد.

وی با بیان اینکه نقد باید منصفانه و به قصد اصلاح باشد، اظهار داشت: فضاسازی رسانه برای ترویج ارزش ها از جمله فرهنگ غدیر امری مهم و خوب به شمار می رود.

وی با اشاره به تفاوت رسانه های اسلامی و استکباری اظهار داشت: رسانه های استکباری برابر ظلم و جنایتی که در حق مسلمانان مظلوم می شود، سکوت کرده اند و وظیفه رسانه های اسلامی است که مسائل و جریان ها مختلف را به درستی اطلاع رسانی کنند.

امام جمعه نوشهر با گرامیداشت فرارسیدن عید سعید غدیر اظهار داشت: باید فرهنگ غدیر را در جامعه بسط و نشر دهیم و با عملکرد و برنامه ریزی ها، کتاب الغدیر جدیدی را نگارش می کنیم.

وی از اصحاب رسانه خواست تا برنامه های غدیر را منعکس کنند و گفت: تشکیل ستاد بین المللی غدیر از جمله تلاش ها برای احیای فرهنگ غدیر است.

حجت الاسلام مشایخ با اظهار اینکه رابطه آمریکا با ما رابطه گرگ و میش است، افزود: وقتی آن قصد غارت را دارند، داشتن ارتباط توجیه منطقی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش فرهنگ نمازجمعه عبادت است

گسترش فرهنگ نمازجمعه عبادت است