مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 07:002021-07-27اجتماعي

همزمان با هفته اردبیل از کتاب «نگارگران افتخار» رونمایی می شود


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: همزمان با هفته اردبیل از کتاب «نگارگران افتخار» رونمایی می شود.

- همزمان با هفته اردبیل از کتاب نگارگران افتخار رونمایی می شود ایسنا/اردبیل مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: همزمان با هفته اردبیل از کتاب نگارگران افتخار رونمایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زعفر احدزاده 4 مرداد ماه با اعلام این خبر افزود: این اداره کل در سالیان اخیر و با توجه به رسالت و رویکرد این سازمان، هم به مباحث تاریخی مربوط به نقاط مختلف استان اهمیت داده و هم در قالب معرفی شخصیت ها و وقایع، به مشاهیر تاریخ ساز استان که خاندان صفوی هم که باعث وحدت جغرافیایی و تثبیت مذهب تشیع گردید در برنامه های این هفته با تمرکز بیشتری توجه شود.

وی ادامه داد: در سال 98 که از کرونا خبری نبود نقاشی های دیواری با محوریت خاندان صفوی اقدام نو و خلاقانه ای در سطح کشور بود به همراه انتشار کتاب از اسفریس تا هشت بهشت که به معرفی این خاندان پرداخت و برای هفته استان امسال هم و با توجه به شرایط موجود و محدودیت های کرونایی، مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون استان برنامه های متنوعی را در بستر مجازی برگزار می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همزمان با هفته اردبیل از کتاب «نگارگران افتخار» رونمایی می شود

همزمان با هفته اردبیل از کتاب «نگارگران افتخار» رونمایی می شود