مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 06:552021-07-27سياسي

ربیعی: برای مبارزه با خشکسالی و کرونا نیاز به همکاری و همیاری ملی داریم


برای مبارزه با خشکسالی و کرونا نیز نیاز به همکاری و همیاری ملی داریم و در صورت بروز رفتار غیرهمدلانه، جامعه دچار تنش خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، به نقطه ای رسیده ایم که احساس مقاومت و پایداری ایران، باید کماکان از سوی تحریم کنندگان درک بشود؛ برای همین نباید بهانه ای برای استمرار تحریم به تحریم گرها داد.

ربیعی تصریح کرد: اپیدمی کرونا و خشکسالی نیز مساله ای جهانی است و همه کشورهایی که درگیری جدی با آن دارند، با بحران مواجه اند؛ سالها است که آب، مولفه مهمی در امنیت جهانی محسوب می شود.

در همین راستا، ما برای مبارزه با خشکسالی و کرونا نیز نیاز به همکاری و همیاری ملی داریم و در صورت بروز رفتار غیرهمدلانه، جامعه دچار تنش خواهد شد.

  وی بیان داشت: دولت همه توان خود را تا آخرین ساعات کاری به کار خواهد گرفت تا دولتِ آینده بتواند با آرامش، ماه های آغازین فعالیت خود را شروع کند.

در این میان همه ما ایرانیان، چه آنان که به رییس جمهور منتخب رای داده اند و چه آنها که رای نداده اند، ضمن درک شرایط موجود و مشکلات تحمیل شده ناشی از تحریم و کرونا به ملت و دولت، به عنوان یک وظیفه ملی، باید همدلانه و با صبوری گام بردارند تا جامعه در آرامش از این مقطع عبور کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ربیعی: برای مبارزه با خشکسالی و کرونا نیاز به همکاری و همیاری ملی داریم

ربیعی: برای مبارزه با خشکسالی و کرونا نیاز به همکاری و همیاری ملی داریم