مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 06:452021-07-27ورزشي

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و ورزش و جوانان خراسان جنوبی


تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و ورزش و جوانان خراسان جنوبی به امضا رسید تا از ظرفیت های دو طرف برای تحقق اهداف و برنامه ها استفاده شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و ورزش و جوانان خراسان جنوبی به امضا رسید تا از ظرفیت های دو طرف برای تحقق اهداف و برنامه ها استفاده شود.

رضا سلم آبادی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی، امروز 5 مردادماه در این آیین گفت: هدف از انعقاد این تفاهم نامه به منظور توسعه زمینه های همکاری مشترک، بهره مندی از ظرفیت های موجود و افزایش تعاملات دوجانبه با هدف اتخاذ تدابیر و انجام اقدامات موثر و کارآمد در جهت افزایش عدالت آموزشی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: توسعه کمی و کیفی خدمات آموزشی به گروه های مخاطب با تاکید بر جوانان و جامعه ورزشی، ترویج فرهنگ نیکوکاری و احسان و نشر سنت های حسنه اسلامی، کاهش فقر و نابرابری و فراهم کردن زمینه اشتغال جوانان فی مابین کمیته امداد و ورزش و جوانان از دیگر اهداف این تفاهم نامه است.

حس عزیزی، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی نیز گفت: در این تفاهم نامه اداره کل ورزش و جوانان متعهد شده که اساتید و مربیان برای دوره های آموزشی جوانان در آستانه ازدواج و همسران جوان در مجتمع های فرهنگی و تربیتی امداد را معرفی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و ورزش و جوانان خراسان جنوبی

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و ورزش و جوانان خراسان جنوبی