مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 06:252021-07-27سياسي

مختصرگویی با وقت مناسب لازمه سخنرانی اثرگذار در ایام محرم است


نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: مختصرگویی با وقت مناسب و محتوای موثر در سخنرانی ها لازمه سخنرانی اثرگذار در ایام محرم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج ، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی پیش از ظهر امروز در دیدار با مسئولان هیئات مذهبی شهرستان سنندج، اظهار کرد: اهل سنت در سراسر کشور چه در هرمزگان، چه در سیستان و بلوچستان و چه در کردستان ارادت ویژه ای به امام حسین(ع) دارند و در برنامه های ایام محرم مشارکت اثربخشی داشته اند.

وی با تقدیر از گرداندگان مراسم ایام محرم و شهادت اباعبدالله الحسین(ع) افزود: هیئات مذهبی و مداحان و همچنین سخنرانان استان باید در برنامه ها و مجالس ایام محرم زمینه ساز جذب مردم به سمت برنامه های این ایام باشند و برنامه های اثرگذاری اجرا کنند.

وی اخلاص را شاکله اصلی پیشبرد برنامه های ایام محرم دانست و گفت: کار مخلصانه برای اباعبدالله الحسین(ع)  می تواند، مردم را بیشتر با ویژگی های بارز امام حسین و قیام ایشان آشنا کند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: مدرسه امام حسین(ع) در صورتی تاثیرگذاری خواهد داشت که با کلمات، گفته ها و شعائر در فضاسازی محیطی بهره ببرد.

حجت الاسلام پورذهبی اضافه کرد: امام حسین(ع) در روز عاشورا سخنرانی هایی داشته اند که باید سخنرانی های ایشان تبیین و برای مردم بازگو شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مختصرگویی با وقت مناسب لازمه سخنرانی اثرگذار در ایام محرم است

مختصرگویی با وقت مناسب لازمه سخنرانی اثرگذار در ایام محرم است