مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 06:252021-07-27اقتصادي

250 هزار میلیارد ریال تسهیلات به شرکت های دانش بنیان پرداخت شد


معاون علمی و فناوری رییس جمهور با اشاره به ضرورت حمایت از شرکت های دانش بنیان گفت: دولت برای حمایت از این بخش 250 هزار میلیارد ریال تسهیلات به شرکت های دانش بنیان کشور پرداخت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزای مهر، سورنا ستاری پیش از ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران در شهرکرد با اشاره به حمایت 250 هزار میلیارد ریالی از شرکت های دانش بنیان کشور، اظهار کرد: این میزان تسهیلات از سوی بانک های عامل در اختیار شرکت های دانش بنیان قرار گرفته است و هم اکنون برای تسهیلات بانکی به شرکت های دانش بنیان محدودیتی وجود ندارد.

ستاری گفت: همکاری بانک های عامل در حوزه اقتصاد دانش بنیان کشور مطلوب و قابل قبول است.

وی یادآور شد: توسعه اکوسیستم و زیست بوم فناوری استان های کشور از مهم ترین برنامه ها و اهداف معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به شمار می رود و در این راستا شرکت های دانش بنیان جدید و توسعه پارک های علم و فناوری در سطح کشور مورد توجه است.

وی گفت: چهارمحال و بختیاری جزو استان هایی است که اکنون زیرساخت های مطلوبی در حوزه علم و فناوری دارد و برای توسعه زیرساخت ها و کمک به شرکت های دانش بنیان کمک ها و حمایت های جدی در دستور کار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، مرکز نوآوری صنعتی شماره 2پ ارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری روز سه شنبه با حضور معاون علمی و فناوری ریی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

250 هزار میلیارد ریال تسهیلات به شرکت های دانش بنیان پرداخت شد

250 هزار میلیارد ریال تسهیلات به شرکت های دانش بنیان پرداخت شد