مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 05:302021-07-27سياسي

پیشرفته ترین مرکز یون درمانی سرطان به زودی در ایران راه اندازی می شود


یکی از مسئولیت های سازمان انرژی اتمی رسیدگی به نیازمندان در حوزه سلامت از جمله تأمین رادیوداروهاست و راه اندازی مرکز ملی یون درمانی کرج نیز در راستای همین مسئولیت است.

- ایسنا/البرز رییس سازمان انرژی اتمی گفت: یکی از مسئولیت های سازمان انرژی اتمی رسیدگی به نیازمندان در حوزه سلامت از جمله تأمین رادیوداروهاست و راه اندازی مرکز ملی یون درمانی کرج نیز در راستای همین مسئولیت است.

علی اکبر صالحی روز سه شنبه پنجم مرداد ماه در حاشیه آزمایش بخشی از تجهیزات مهم مرکز ملی یون درمانی در استان البرز، در جمع خبرنگاران گفت: امروز شاهد راه اندازی مقدماتی تجهیزات مرکز ملی یون درمانی در کرج هستیم.

کار ساخت این مرکز در سال 88 با تأمین مالی 200 میلیون یورویی از سوی سرمایه گذار و هزینه هزار میلیاردی برای ساختمان 26 هزار مترمربعی آن شروع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صالحی با بیان اینکه مرکز ملی یون درمانی ایران در غرب آسیا بی نظیر است، گفت: ایران هفتمین کشوری است که این نوع از بیمارستان با این تجهیزات را در دنیا راه اندازی می کند.

در این مرکز طیف وسیعی از سرطان ها به صورت کامل درمان و ریشه کن می شود.

وی ادامه داد: برای درمان سرطان روش های مختلفی از جمله جراحی، شیمی درمانی و یا پرتودرمانی وجود دارد؛ در روش پرتودرمانی ضمن از بین بردن سلول سرطانی به سلول های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفته ترین مرکز یون درمانی سرطان به زودی در ایران راه اندازی می شود

پیشرفته ترین مرکز یون درمانی سرطان به زودی در ایران راه اندازی می شود