مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 04:252021-07-27اجتماعي

افزایش 13 برابری غلظت ذرات غبار در هوای زاهدان


مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: نفوذ گردوغبار گسترده بادهای 120 روزه به زاهدان غلظت ذرات معلق در هوای این شهر را به 2050 میکروگرم برمترمکعب معادل 13 برابر حد مجاز افزایش داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: نفوذ گردوغبار گسترده بادهای 120 روزه به زاهدان غلظت ذرات معلق در هوای این شهر را به 2050 میکروگرم برمترمکعب معادل 13 برابر حد مجاز افزایش داد.

محسن حیدری در گفت وگو با ایسنا اظهار داشت: همانطور که انتظار می رفت از شامگاه دوشنبه بر شدت وزش بادهای 120 روزه در شمال استان افزوده شد به نحوی که گردوغبار آن به زاهدان و برخی مناطق دیگر استان نیز نفوذ کرد.

وی افزود: تا ساعت 9:30 صبح امروز غلظت غبار شعاع دید افقی در محدوده فرودگاه زاهدان را نیز به 1000 متر کاهش داده است.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: گردوغبار علاوه بر زاهدان، گردوغبار شعاع دید افقی در شهرهای میرجاوه، نصرت آباد، خاش، سراوان و ایرانشهر را نیز به شدت کاهش داده است.

حیدری افزود: هم اکنون شعاع دید افقی در میرجاوه 1000 متر است و انتظار می رود این شرایط به تدریج در شهرهای جنوبی تر میرجاوه نیر تکرار شود.

وی گفت: بر اساس اخرین خروجی نقشه های پیش یابی و مدل های جوی تا پنجشنبه وزش بادهای شدید 120 روزه در شمال استان ادامه دارد که منجر به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 13 برابری غلظت ذرات غبار در هوای زاهدان

افزایش 13 برابری غلظت ذرات غبار در هوای زاهدان