مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 02:502021-07-26پزشكي

دیابتی های خوزستان در نوبت واکسن کرونا قرار گرفتند


مدیرعامل انجمن دیابت خوزستان گفت: بیماران دیابتی بالای 18 سال استان خوزستان منتظر فراخوان دانشگاه علوم پزشکی اهواز برای دریافت واکسن کرونا باشند.

- رضا نظریان در گفتگو با باید با در دست داشتن کارت انجمن دیابت استان خوزستان و کارت ملی خود بر اساس اولویت بندی های وزارت بهداشت و درمان منتظر فراخوان دانشگاه علوم پزشکی اهواز و انجمن دیابت استان خوزستان باشند.

وی افزود: آن دسته از بیماران دیابتی که کارت انجمن دیابت استان ندارند باید برای صدور کارت دیابت باید تا ساعت 21 چهارشنبه هفتم مرداد ماه با در دست داشتن دو قطعه عکس 4*3 پشت نویسی شده، کپی کارت ملی، اصل و کپی جواب آزمایش بدون محدودیت زمانی فردی که قندخون ناشتای بالای 126 باشد، دو خط شماره تلفن همراه که یک خط آن مربوط به خود بیمار و یک خط آن مربوط به بستگان درجه یک بیمار باشد، همراه با آدرس خوانا و دقیق منزل، شغل بیمار، نوع بیمه و نام داروی خود (قرص یا انسولین) ارائه دهند.

مدیرعامل انجمن دیابت خوزستان تصریح کرد: بیماران دیابتی که مدت اعتبار کارت دیابت آنها پایان یافته، مفقود شده و یا به طور کلی کارت انجمن دیابت استان ندارند می توانند مدارک درمانی و هویتی خود را تا تاریخ اعلامی همراه با عکس جدید همه روزه از ساعت 9 صبح تا 9 شب به صورت یکسره به آدرس اهواز خیابان امام شرقی - کوچه شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیابتی های خوزستان در نوبت واکسن کرونا قرار گرفتند

دیابتی های خوزستان در نوبت واکسن کرونا قرار گرفتند