مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 01:552021-07-26اجتماعي

آلاینده های تابستانه بر بیماران کرونایی تاثیرگذارند


مدیر واحد پایش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با تشریح عملکرد آلاینده های هوا در تابستان، گفت: این آلاینده ها می توانند به بیماران کرونایی صدماتی وارد کنند.

- در خصوص علل کاهش کیفیت هوای تهران در نیمه نخست سال و افزایش تعداد روزهای ناسالم هوا نسبت به سال های گذشته گفت: در شرایطی قرار داریم که هم دمای هوا بالاست و هم با کاهش بارندگی مواجه بوده ایم، و این شرایط برای تولید آلاینده ازن و ذرات معلق فراهم است.

وی با اشاره به اینکه افزایش دما به طور طبیعی باعث کاهش رطوبت است و موجب افزایش پدیده گرد و غبار می شود، ابراز داشت: در این شرایط شاهد خیزش گردوغبار در اطراف تهران و کرج هستیم.

روشنی با بیان اینکه ذرات معلق کمتر از 2.

5 میکرون عمدتاً ناشی از وسایل حمل و نقلی هستند ذرات معلق کمتر از 10 میکرون عموماً از منشأ طبیعی همچون خشکسالی نشأت می گیرند، گفت: آلاینده ازن نیز در جایگاه یک آلاینده ثانویه در روزهای گرم با افزایش احتراق بالاتر می رود و به این ترتیب امسال شاهد روزهای آلوده تابستانه بودیم.

مدیر واحد پایش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران درباره مخاطرات این آلاینده ها برای سلامت شهروندان توضیح داد: هر کدام از این آلاینده ها آسیب خودش را دارد، آلاینده ازن که عموماً در ساعات اوج تابش خورشید تا ساعات نزدیک غروب آفتاب شدت می گیرد و در این شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلاینده های تابستانه بر بیماران کرونایی تاثیرگذارند

آلاینده های تابستانه بر بیماران کرونایی تاثیرگذارند