مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 00:452021-07-26اجتماعي

جو پایدار طی امروز در اردبیل/ سامانه بارشی عصر امروز وارد استان می شود


نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی نسبتاً پایدار طی امروز در غالب مناطق استان است و آسمان در طی مدت مذکور صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، بررسی آخرین نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی نسبتاً پایدار طی امروز در غالب مناطق استان است و آسمان در طی مدت مذکور صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.

از عصر امروز با نفوذ سامانه ناپایدار جوی شاهد افزایش ابرناکی، در مناطق منتهی به استان گیلان رخداد مه، وزش باد خزری (تند تا نسبتاً شدید)، کاهش محسوس دمای هوا و در برخی از نواحی بارش باران، گاهی به صورت رگبار و رعد و برق خواهیم بود و ناپایداری ها در مناطق مرکزی و جنوبی استان قدری بیشتر خواهند بود.

با توجه به پایین بودن ارتفاع کف ابر و نیز دید افقی طی ساعات عصرگاهی روز چهارشنبه (6 مرداد) احتمال اختلال در عملیات پروازی فرودگاه اردبیل دور از انتظار نخواهد بود.

طی این مدت احتمال بارش تگرگ در مناطق مستعد به ویژه در ارتفاعات استان، اصابت صاعقه، اختلال در عملیات پرواز فرودگاه اردبیل، بارش برف در نواحی مرتفع کوهستان سبلان وجود دارد.

بنابراین توصیه می شود از تردد و توقف در مسیل ها، صعود به ارتفاعات، چرای دام ها در مراتع مرتفع  خودداری کرده و سازه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جو پایدار طی امروز در اردبیل/ سامانه بارشی عصر امروز وارد استان می شود

جو پایدار طی امروز در اردبیل/ سامانه بارشی عصر امروز وارد استان می شود