مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 18:502021-07-26پزشكي

درخواست برای تسریع واکسیناسیون رانندگان تجاری


مدیرکل ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از درخواست برای تسریع در واکسیناسیون رانندگان تجاری کشور در قالب مکاتبه ای با وزارت بهداشت، - مدیرکل ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از درخواست برای تسریع در واکسیناسیون رانندگان تجاری کشور در قالب مکاتبه ای با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد.

جواد هدایتی در گفت وگو با ایسنا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه رانندگان ناوگان تجاری و ترانزیتی کشور آیا در اولویت واکسیناسیون قرار گرفته اند یا خیر، اظهار کرد: در حال حاضر در بسیاری از کشورهای جهان به ویژه کشورهای اروپایی، رانندگان تجاری در اولویت واکسیناسیون قرار دارند.

در این میان مخصوصا رانندگانی که در حوزه اروپا و روسیه تردد می کنند مورد توجه بیشتری قرار گرفته اند چرا که بر اساس توصیه نهادهای بین المللی در این زمینه، مقرارت در آینده نزدیک به گونه ای تنظیم خواهد شد که تردد ناوگان خارجی را به سمتی سوق بدهند که بدون واکسیناسیون امکان پذیر نباشد یعنی اگر کسی واکسیناسیون را انجام نداده، اجازه تردد به او داده نخواهند شد.

وی افزود: بر همین اساس اگر نتوانیم واکسیناسیون رانندگان تجاری را در اولویت قرار داده و تسریع کنیم، این تهدید وجود دارد که محدودیت هایی برای آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست برای تسریع واکسیناسیون رانندگان تجاری

درخواست برای تسریع واکسیناسیون رانندگان تجاری