مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 18:452021-07-26اقتصادي

نصب 250 دستگاه کنتور هوشمند در لرستان


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان از نصب 250 دستگاه کنتور هوشمند با اولویت چاه های کشاورزی دارای اضافه برداشت در استان خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان از نصب 250 دستگاه کنتور هوشمند با اولویت چاه های کشاورزی دارای اضافه برداشت در استان خبر داد.

شرداریوش حسن نژاد در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در لرستان شش سد مخزنی به بهره برداری رسیدند و سد رودبار نیز که توسط شرکت آب نیرو اجرا شده است در صورت تکمیل تکمیل شبکه پایاب آن بیش از 7000 نفر اشتغالزایی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه هفت سد دیگر در حال ساخت در استان است، ادامه داد: همچنین مجوز تخصیص آب 10 سد جدید اخذ شده و ضرورت دارد مطالعات آنها به روز صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان گفت: با توجه به کاهش شدید بارندگی ها و خشک شدن رودخانه کشکان، این شرکت با تشکیل جلسات متعدد با جهاد کشاورزی، آبفار و شورای محافظت از منابع آب به این نتیجه رسید که برخورد جدی با برداشت غیرمجاز از منابع آب می شود و همچنین اعمال مدیریت بهره برداری از سدهای موجود داشته باشد و جهاد کشاورزی نیز از کشت محصولات آبدوست جلوگیری کند.

حسن نژاد با بیان اینکه برای مدیریت منابع آب استان چاه غیرمجاز موجود را پلمب و کنترل میزان بهره برداری چاه های مجاز انجام شده است، اضافه کرد: همچنین برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب 250 دستگاه کنتور هوشمند در لرستان

نصب 250 دستگاه کنتور هوشمند در لرستان