مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 17:252021-07-26سياسي

جماعت محور بودن اعمال دینی جایگاه ویژه ای در اسلام دارد


امام جمعه بیجار با تاکید بر اهمیت انجام عبادات دینی به صورت اجتماعی به نقش مهم نزدیک کردن دل های مردم به واسطه ی انجام اعمال جمعی اشاره کرد.

- ایسنا/کردستان امام جمعه بیجار با تاکید بر اهمیت انجام عبادات دینی به صورت اجتماعی به نقش مهم نزدیک کردن دل های مردم به واسطه ی انجام اعمال جمعی اشاره کرد.

حجت الاسلام علی مرادی امام جمعه بیجار عصر دوشنبه (4 مردادماه) در نشست خبری که به مناسبت سالروز اقامه اولین نماز جمعه پس از انقلاب برگزارشد، اظهار کرد: ایام اعیاد قربان و غدیرخم را به تمامی مردم ایران اسلامی تبریک می گویم و همچنین سالروز اقامه اولین نماز جمعه پس از انقلاب اسلامی که بستر اجتماع مردم است را گرامی می دارم.

وی با اشاره به اهمیت اعمال عبادی که به صورت جماعت برگزار می شود، اظهار کرد: در اسلام هر چیزی که اجتماع را برهم بزند مذموم است و اعمالی که دل ها را از هم دور نگه می دارد مکروه و حرام اعلام شدند؛ همچنین سفارشات فراوانی در خصوص اجتماع محور بودن اعمال دینی عنوان شده است.

امام جمعه بیجار با اشاره به آیه ای از سوره حمد، عنوان کرد: در این سوره اشاره شده که پروردگارا ما را به راه راست هدایت بفرما که تاکید بر کلمه ما نشان دهنده اهمیت اجتماع محور بودن اعمال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جماعت محور بودن اعمال دینی جایگاه ویژه ای در اسلام دارد

جماعت محور بودن اعمال دینی جایگاه ویژه ای در اسلام دارد