مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 15:052021-07-26فرهنگي

عملکرد موفق مؤسسات مردم نهاد با برون سپاری فعالیت های فرهنگی و قرآنی


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تأکید بر استفاده از ظرفیت متخخصان بخش خصوصی، گفت: برون سپاری بخشی از فعالیت های فرهنگی، هنری و قرآنی به مؤسسات خصوصی و مردم نهاد این حوزه، - ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تأکید بر استفاده از ظرفیت متخخصان بخش خصوصی، گفت: برون سپاری بخشی از فعالیت های فرهنگی، هنری و قرآنی به مؤسسات خصوصی و مردم نهاد این حوزه، سیاستی است که از دو سال گذشته در پیش گرفته ایم و نتایج موفقی را به دنبال داشته است.

احمدحسین فتایی، در بازدید از مؤسسه تربیتی فرزندان روح الله خرم آباد، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت متخصصان بخش خصوصی در حوزه های مختلف به ویژه فرهنگی و هنری یکی از موفق ترین سیاست های مدیریتی بوده که بارها و بارها به اثبات رسیده است.

وی افزود: برون سپاری بخشی از فعالیت های فرهنگی، هنری و قرآنی به مؤسسات خصوصی و مردم نهاد این حوزه، سیاستی است که نزدیک به دو سال گذشته در پیش گرفته و اجرایی کرده ایم که خوشبختانه نتایج بسیار موفقی را به دنبال داشته است.

فتایی اضافه کرد: این آمادگی را داریم که با مؤسسه تربیتی فرزندان روح الله در حوزه های مختلف فرهنگی از جمله گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و مقابله با آسیب های اجتماعی از جمله طلاق، فرزندآوری و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد موفق مؤسسات مردم نهاد با برون سپاری فعالیت های فرهنگی و قرآنی

عملکرد موفق مؤسسات مردم نهاد با برون سپاری فعالیت های فرهنگی و قرآنی