مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 14:052021-07-26بين الملل

روزی نیست که حملات تروریستی با روح و روان مردم افغانستان بازی نکند


استاد دانشگاه افغانستان در طی نشست چالش های تروریسم و حقوق بشر در افغانستان به تشریح عملکردهای بین المللی در این کشور پرداخت.

- ایسنا/قم استاد دانشگاه افغانستان در طی نشست چالش های تروریسم و حقوق بشر در افغانستان به تشریح عملکردهای بین المللی در این کشور پرداخت.

دکتر محمد عالمی در نشست چالش های تروریسم و حقوق بشر در کشور افغانستان در رابطه با حضور و عملکرد نظامیان خارجی و ارتباط آن با حوادث اخیر افغانستان که به شکل مجازی برگزار شد، عنوان کرد: امروزه شاهد این هستیم که افغانستان به عنوان خط مقدم جنگ تروریسم و مقابله با تروریسم تعریف شده و تاثیرات منفی آن بر روی جامعه ما را در پی دارد، شکل گیری طالبان با حمایت برخی از کشورهای منطقه و فرا منطقه ای که همواره تلاش داشتند به شکلی در افغانستان نفوذ کنند و همچنین همکاری این گروه با القاعده که سازمان دهنده حملات 11 سپتامبر و برج های دوقلو است، این وضعیت در افغانستان ادامه پیدا کرد و به سرعت افغانستان را غرق در یک منجلاب جنگی مرد تا امروز شاهد تاثیرات آن هستیم.

وی ادامه داد: این وضعیت تا جایی رفت که در حال حاضر بنا بر آمار داده شده می توان گفت روزی نیست که روح و روان مردم افغانستان از یک واقعه تروریستی متاثر نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزی نیست که حملات تروریستی با روح و روان مردم افغانستان بازی نکند

روزی نیست که حملات تروریستی با روح و روان مردم افغانستان بازی نکند