مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 13:102021-07-26سياسي

رهبر شیعیان ایتالیا: اسلام فقط نظریه نیست، بلکه برای دنیا راه حل اجرایی دارد


همایش تخصصی و علمی حکمرانی علوی امروز دوشنبه 4 مرداد ماه با سخنرانی عباس دی پالما رهبر شیعیان ایتالیا بصورت وبینار برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس همایش تخصصی و علمی حکمرانی علوی امروز دوشنبه 4 مرداد ماه با سخنرانی عباس دی پالما رهبر شیعیان ایتالیا بصورت وبینار برگزار شد در این همایش تخصصی آقایان محمد حسینرجبی دوانی ، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه، آیت الله کاظم صدیقی دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر، محسن اسماعیلی و حسین ظریف منش استاد دانشگاه امام حسین علیه السلام به ارائه مطلب پرداختند.

در همایش ابتدا غضنفری مدیریت مدرسه حکمرانی علوی به خوشامدگویی و بیان ضرورت برگزاری این همایش بین المللی پرداختند و پس از آن عباس دی پالما رهبر شیعیان کشور ایتالیا طی سخنانی با تأکید بر نماز گفت: برگزاری چنین وبیناری در ایام جشن غدیر جهت تبادل نظرات بین مسائل اقصی نقاط جهان را بسیار خوب توصیف کردند.

وی ادامه داد: حضرت امیرالمومنین علیه السلام کمتر از 5 سال حکمرانی کردند ولی نمونه ای از کاربردی کردن نظریه حکومتی در اسلام را ارایه کردند.

اکنون هم بیش از 40 سال از انقلاب ایران که نمونه ای از حکمرانی علوی را ارایه داده است می گذرد، البته این انقلاب برای چالش های نوین هم دارای برنامه است و این را حضرت اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر شیعیان ایتالیا: اسلام فقط نظریه نیست، بلکه برای دنیا راه حل اجرایی دارد

رهبر شیعیان ایتالیا: اسلام فقط نظریه نیست، بلکه برای دنیا راه حل اجرایی دارد