مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 10:452021-07-26اجتماعي

وزش باد خیلی شدید در شرق کشور/ وقوع رگبار در 13 استان


سازمان هواشناسی با صدور هشدارهای زرد و نارنجی رنگ نسبت به نفوذ سامانه بارشی، وقوع رگبار باران و رعدوبرق، وزش باد شدید، افزایش فعالیت بادهای 120 روزه و وقوع طوفان شن خبر داد.

- سازمان هواشناسی با صدور هشدارهای زرد و نارنجی رنگ نسبت به نفوذ سامانه بارشی، وقوع رگبار باران و رعدوبرق، وزش باد شدید، افزایش فعالیت بادهای 120 روزه و وقوع طوفان شن خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،سازمان هواشناسی در هشداری نارنجی رنگ نسبت به افزایش فعالیت بادهای 120 روزه و وزش باد خیلی شدید، طوفان گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و دید افقی در شمال سیستان و بلوچستان، نیمه شرقی خراسان رضوی، نوار شرقی و نیمه جنوبی خراسان جنوبی از امروز تا ‍‍پنجشنبه (4 تا 7 مرداد) هشدار داده است.

در چنین شرایطی خیزش گردوخاک، کاهش دید، تاخیر در پروازهای احتمالی، کاهش کیفیت هوا، اختلال در تردد جاده ای و خسارت به سازه های موقت و محصولات کشاورزی مورد انتظار است و خودداری از تردد غیر ضروری برای تمام گروه ها، احتیاط در تردد جاده ای، محکم کردن سازه های موقت و تابلوهای تبلیغاتی، احتیاط در عبور از مجاورت ساختمان های نیمه کاره توصیه می شود.

در ادامه این هشدار، سازمان هواشناسی از نفوذ سامانه بارشی به کشور از چهارشنبه (6 مرداد) خبر داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد خیلی شدید در شرق کشور/ وقوع رگبار در 13 استان

وزش باد خیلی شدید در شرق کشور/ وقوع رگبار در 13 استان