مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 10:102021-07-26اقتصادي

اشتغالزایی روستایی برای 94 سرپرست خانوار در بیله سوار


رییس اداره تبلیغات اسلامی بیله سوار گفت: در راستای محرومیت زدایی در روستاها اشتغال 94 سرپرست خانوار با همکاری این اداره و بنیاد برکت فراهم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر استان اردبیل بر ضرورت اجرای فعالیت های جهادی با هدف محرومیت زدایی در روستاها و مناطق آسیب پذیر تاکید کرد و گفت: اداره تبلیغات اسلامی بیله سوار با همکاری بنیاد برکت این شهرستان، بمنظور جلوگیری از مهاجرت روستاییان و توسعه اشتغال پایدار، زمینه اشتغال برای 94 نفر مستقیم و 5000 نفر غیر مستقیم را فراهم کرده است.

وی مردمی بودن فعالیت ها را اولویت اصلی در برنامه های تبلیغات اسلامی عنوان کرد و گفت: اداره تبلیغات اسلامی بیله سوار به عنوان عضو اصلی کارگروه محرومیت زدایی شهرستان، همواره در صدد رفع مشکلات مردم و برطرف کردن آسیب های اجتماعی در جامعه است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی بیله سوار به اجرای طرح مصالحه و سازش در خانواده ها اشاره کرد و گفت: تعداد 70 مورد طلاق در شهرستان بیله سوار با اجرای مشاوره های قبل، حین و بعد از ازدواج، به سازش ختم شده و این امر باعث اعتماد و اطمینان مردم نسبت به اداره تبلیغات اسلامی بیله سوار شده است.

اطعام یک هزار خانواده در قالب پویش همدلی در عید غدیر خم حجت الاسلام قربانی به برنامه های اداره تبلیغات اسلامی بیله سوار در دهه امامت و ولایت اش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی روستایی برای 94 سرپرست خانوار در بیله سوار

اشتغالزایی روستایی برای 94 سرپرست خانوار در بیله سوار