مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 09:502021-07-26سياسي

نماینده مجمع جهانی اهل بیت(ع) در افغانستان منصوب شد


آیت الله رضا رمضانی در حکمی سید حسین عالمی بلخی را به عنوان نماینده مجمع جهانی اهل بیت(ع) در افغانستان منصوب و در پیامی جداگانه از تلاش و مجاهدت سید رحمت الله مرتضوی قدردانی کرد.

- آیت الله رضا رمضانی در حکمی سید حسین عالمی بلخی را به عنوان نماینده مجمع جهانی اهل بیت(ع) در افغانستان منصوب و در پیامی جداگانه از تلاش و مجاهدت سید رحمت الله مرتضوی قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رضا رمضانی امروز در حکمی حجت الاسلام سید حسین عالمی بلخی را به عنوان نماینده مجمع جهانی اهل بیت (ع) در افغانستان منصوب کرد.

در این حکم آمده است: ثبت مجمع محلی اهل بیت علیهم السلام به صورت رسمی و قانونی، معرفی اعضای هیأت مدیره مجمع محلی، برگزاری انتخابات مجمع محلی و جلسات منظم، وضعیت شناسی شیعیان، شناسایی نیازها و تلاش جهت ارتقا وضعیت پیروان اهل بیت علیهم السلام در مسائل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی، آموزشی، حقوقی، رسانه ای، ارائه گزارش سالانه، ارتباط و همکاری و ایجاد اتحاد با مراکز و شخصیت های شیعی، ارتباط با محبان اهل بیت علیهم السلام از جمله مأموریت های اصلی نمایندگان مجمع می باشد.

امید است با رعایت تقوای الهی و مدیریت جهادی و تحول آفرین و با استفاده از همه ظرفیت ها، توجه به سه ویژگی عدالت، عقلانیت و مقاومت در معرفی محتوای تشیع، در سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجمع جهانی اهل بیت(ع) در افغانستان منصوب شد

نماینده مجمع جهانی اهل بیت(ع) در افغانستان منصوب شد