مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 07:152021-07-26حوادث

کشف 219 کیلو مواد مخدر از 65 خرده فروش و قاچاقچی در کرمان


فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از اجرای طرح گسترده شناسایی و دستگیری خرده فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد و گفت: با اجرای این طرح 58 توزیع کننده و هفت قاچاقچی مواد افیونی با 219 کیلو مواد مخدر دستگیر شدند.

- سرهنگ مهدی پور امینایی امروز چهارم مردادماه اظهار کرد: در راستای پاسخگویی به یکی از مهمترین دغدغه های شهروندان کرمانی، مبنی بر شناسایی و برخورد قاطع با فروشندگان مواد مخدر و قاچاقچیان، اجرای طرح پاکسازی محلات آلوده به مدت 48 ساعت در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این طرح با هماهنگی دستگاه قضایی در بازرسی از منازل خرده فروشان و قاچاقچیان 219 کیلو انواع مواد مخدرکشف شد.

پورامینایی با اشاره به دستگیری هفت قاچاقچی و 58 خرده فروش در اجرای این طرح گفت: متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان تصریح کرد: اجرای اینگونه طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی با جدیت و به صورت مستمر در سطح شهرستان کرمان ادامه خواهد داشت و شهروندان می توانند هر گونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 219 کیلو مواد مخدر از 65 خرده فروش و قاچاقچی در کرمان

کشف 219 کیلو مواد مخدر از 65 خرده فروش و قاچاقچی در کرمان