مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 06:052021-07-26سياسي

بهانه جویی تا آخرین نفس


روحانی سال 92 از رفع تحریم ها و درآمدهای سرشاری گفت تا مردم دیگر به یارانه نیاز نداشته باشند اما اکنون با 800 تحریم اضافه و با اقتصادی در آستانه فروپاشی درحال جمع کردن وسایلش از پاستور است.

- ، فرهیختگان نوشت: به نظر می رسد در حسن روحانی، رییس جمهور یک دگردیسی شکل گرفته باشد.

او درحالی در 3 سال گذشته همه ناکامی هایش را به تحریم ها پیوند زده که 8 سال پیش معتقد بود همه ضعف ها و ناکارآمدی ها را نمی توان پای تحریم نوشت.

او در آن سال ها حتی کاهش ارزش پول ملی را نیز ناشی از سوءمدیریت دولت وقت می دانست اما اکنون و در آخرین روزهای عمر دولتش، هم حاضر نیست از سوءمدیریت دولت در شکل گیری وضعیت فعلی و همچنان از تحریم ها سخن بگوید.

اگرچه دقایقی پس از اینکه دونالد ترامپ در اردیبهشت ماه سال 97 از برجام خارج شد، حسن روحانی از خارج شدن یک موجود مزاحم از برجام ابراز خوشحالی کرد اما کمی بعد و به ویژه پس از سال 98، او موی هر بحرانی را به ترامپ و خروجش از برجام گره می زد و به مردم برای لعنت فرستادن، آدرس کاخ سفید را می داد.

تا چندی پس از خروج ترامپ از کاخ سفید، در ذهن روحانی، در بر همان پاشنه سابق می چرخید و مسبب تمام مشکلات، ترامپ بود اما در چند هفته گذشته، حسن روحانی یک مقصر جدید برای وضعیتی که رقم زده، پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهانه جویی تا آخرین نفس

بهانه جویی تا آخرین نفس