مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 04:352021-07-26پزشكي

راهکاری ساده برای پیشگیری از ابتلا به کرونا در مدارس


راهبرد واکسیناسیون که با هدف محافظت در برخی گروه های سنی آغاز شده است و به سرعت برای محافظت از همه گسترش می یابد همچنان به عنوان گام اساسی در پیشگیری از مرگ ومیر در بیماران مبتلا به کووید-19 محسوب می شود و با ادامه افزایش واکسیناسیون بزرگسالان از خطر ابتلا .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا از نیوز، در حال حاضر، کودکان در گروه واکسیناسیون قرار ندارند و باتوجه به نگرانی از بروز میوکاردیت (Myocarditis، التهاب عضلات قلب) پس از واکسیناسیون در این گروه سنی، درک، تجزیه و تحلیل خطرات مهم است زیرا عوارض ابتلا به کووید در میان جمعیت جوان همیشه خوش خیم نیست.

با افزایش موارد کنونی و فصلی بودن ویروس، می توان افزایش موارد شدید در پاییز امسال یعنی در زمان بازگشت به مدرسه را انتظار داشت.

بنابراین، چه تدابیری - چه جدید و چه قدیمی - برای اطمینان از بازگشت ایمن به کلاس های درس باید انجام دهیم؟ هنگام در نظر گرفتن حمایت از کودکان در مدارس یک رویکرد متعادل، کلیدی است.

برای محاسبه خطرات عفونت ویروسی و محافظت از دانش آموزان در یک دوره طولانی و کوتاه مدت با واکسیناسیون موردی پیچیده است.

اگر واقعا دلتا، گاما، لامبدا یا سایر سویه ها در پاییز صعودی باقی بمانند آیا می توانیم عفونت را کنترل کنیم؟ آیا این اقدامات برای از بین بردن ترس والدین، معلمان، موس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکاری ساده برای پیشگیری از ابتلا به کرونا در مدارس

راهکاری ساده برای پیشگیری از ابتلا به کرونا در مدارس