مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 04:002021-07-26اجتماعي

روستاهای دارای گاندو در سیستان و بلوچستان میزبان گردشگران می شوند


مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: بومیان روستاهای دارای گاندو، میزبان گردشگران و سخنگوی محیط زیست با چشم اندازِ ترویج فرهنگ حفاظت از گونه های شاخص استان می شوند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: بومیان روستاهای دارای گاندو، میزبان گردشگران و سخنگوی محیط زیست با چشم اندازِ ترویج فرهنگ حفاظت از گونه های شاخص استان می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان حفاظت محیط زیست استان، وحیدپورمردان اظهارکرد: با هماهنگی های انجام شده موافقت نامه ای بین محیط زیست و بومیان روستاهای میزبان گاندو برای در اختیار قرار دادن امکانات به آن ها برای آموزش به بازدیدکنندگان و گردشگران اجرا می شود.

وی ادامه داد: براساس این موافقت نامه ی همکاری، بومیان روستاهای میزبان گاندو با هدف رونق گردشگری و کسب درآمد ضمن مراقبت از گاندوها، اهدافی چون مراقبت از تمساح ها، اطلاع رسانی و آموزش به گردشگران را در قالب برنامه های تعریف شده به اجرا می گذارند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان ادامه داد: این برنامه چندجانبه با همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست استان، سازمان مردم نهاد موج و مرجان و طرح حفاظت از تالاب های ایران با هدف افزایش آگاهی های عمومی و تنویر افکار جوامع محلی و گردشگران اجرایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاهای دارای گاندو در سیستان و بلوچستان میزبان گردشگران می شوند

روستاهای دارای گاندو در سیستان و بلوچستان میزبان گردشگران می شوند