مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 03:302021-07-26سياسي

مجموعه های مردمی می توانند بیشترین کمک را به دولت انجام دهند


حجت الاسلام قمی با تاکید بر اینکه مجموعه های مردم نهاد باید تقویت شوند، گفت: باید برای تمدن سازی نیرو پرورش داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو اربعین در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: در جمعی هستیم که مسأله ملی را مرور کرده و باری را از دوش نهضت بر می دارد؛ انتظار می رود از این جمع، ثمره ای محسوس و چشم گیر به جا گذاشته شود.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر اینکه باید واقع بینانه به توقعات از دولت پیش رو نگاه کرد، ادامه داد: می توان از همت مجاهدانه شما، برکات آن و کسانی که در دولت پیش رو زحمت می کشند انتظار داشت که موانع راه ما کم شود؛ اکنون شأن شما مسئولیت کانون های کشور است، باید مشکل یابی صورت گیرد تا گام مؤثری رو به جلو برداریم، علت اصلی حضور بنده در این جلسه، شنیدن نکته نظرات و تشکر از فعالیت شما عزیزان است.

وی پس از شنیدن انتقادات، پیشنهادات و نظرات مسؤولان کانون های فرهنگی تبلیغی 31 استان، با تاکید بر اینکه باید منصفانه جمع حاضر را ارزنده و قدر دانست تشریح کرد: ما فاصله ذهنی زیادی با هم نداریم و باید توانمان را با یکدیگر پیوند بزنیم.

قمی تصریح کرد: نباید رویکرد منفعل داشت بلکه رویکرد ما باید رو به جلو باشد؛ ذات انقلابی گری متفاوت از انفعال است و بر ما روا نیست که از این وادادگی با پوششی زیبا دفاع کنیم، رویکرد ایجابی درست است و اگر سازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه های مردمی می توانند بیشترین کمک را به دولت انجام دهند

مجموعه های مردمی می توانند بیشترین کمک را به دولت انجام دهند