مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 15:252021-07-25سياسي

تغییرات مدیریتی دستگاه قضا، ارتقاء جایگاه دادگاه ها و دادسراها را در پی دارد


معاون دادستان و سرپرست دادسرای جنایی شیراز و همچنین سرپرست مجتمع قضایی رسیدگی به جرائم و تخلفات رانندگی شیراز معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، رییس کل دادگستری فارس در آیین تودیع و معارفه برخی مقامات قضایی استان ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و ایام دهه امامت و ولایت گفت: تغییرات مدیریتی در مجموعه قضایی استان در راستای ارتقاء جایگاه و رشد دادسرا و دادگاه ها است.

حجت الاسلام سید کاظم موسوی ضمن تقدیر از تلاش های قاضی موسی رهبر، سرپرست سابق مجتمع رسیدگی به جرائم و تخلفات رانندگی شیراز، قاضی ابوذر رنجبر را به عنوان معاون رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شیراز و سرپرست این مجتمع قضایی معرفی کرد.

وی همچنین ضمن تجلیل از تلاشها و اقدامات شبانه روزی قاضی بیژن کشاورز در دوران تصدی معاونت دادستان شیراز، قاضی افشین محمدی دره شوری را به عنوان معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و سرپرست دادسرای جنایی و جرائم امنیتی شیراز منصوب کرد.

او با بیان اینکه دوران جدید مدیریت در دستگاه قضایی و ریاست حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای در قوه قضاییه علاوه بر اهداف تحول گرایانه اهداف تعالی و رشد و ارتقاء مجموعه نیز با حساسیت دنبال می شود گفت: لازم است بدنه مدیریتی قضایی استان همانگونه که تاکنون پرتلاش و با انگیزه به ارائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییرات مدیریتی دستگاه قضا، ارتقاء جایگاه دادگاه ها و دادسراها را در پی دارد

تغییرات مدیریتی دستگاه قضا، ارتقاء جایگاه دادگاه ها و دادسراها را در پی دارد