مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 15:052021-07-25ورزشي

جایگاه یازدهم مشترک ایران در سومین روز المپیک توکیو


المپیک توکیو به دلیل شیوع کرونا با یک سال تاخیر اول مردادماه 1400 - 23 جولای 2021 در 33 رشته و 399 ماده به میزبانی ژاپن آغاز شد.

ژاپن پیش از این میزبان المپیک 1964 بوده است.

- ایران در پایان سومین روز رقابت های رسمی المپیک 2020 توکیو در مجموع با تک مدال طلای جواد فروغی در تیراندازی در جایگاه یازدهم مشترک با استرالیا، اکوادور، کرواسی، ازبکستان و تایلند قرارگرفت؛ چین با کسب 11 نشان در صدر قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، چین با 6 طلا، یک نقره و چهار برنز در صدر ایستاده و میزبان بازی ها با پنج طلا و یک نقره دوم و آمریکا با چهار طلا، دو نقره و چهار برنز در جایگاه سوم قرار دارند.

کره جنوبی هم با دو طلا و سه نقره در جایگاه چهارم ایستاد.

ورزشکاران ایران در سومین روز رسمی بازی ها در چهار رشته تیراندازی، تکواندو، بسکتبال و قایقرانی به میدان رفتند و مدالی کسب نکردند.

در تیراندازی و در بخش انفرادی هانیه رستمیان در ماده تپانچه 10 متر بادی و مهیار صداقت در ماده 10 متر تفنگ بادی در خط آتش ایستادند که هر دو نماینده ایران از صعود به فینال انفرادی بازماندند.

در تکواندو میرهاشم حسینی و ناهید کیانی در وزن های منهای 67 و 57 کیلوگرم برابر حریفان به روی شیاپچانگ رفتند که حسینی در نخستین مبارزه خود یو جین هوانگ از چین تایپه را با نتیجه 18 بر 15 شکست داد اما در دومین مبارزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه یازدهم مشترک ایران در سومین روز المپیک توکیو

جایگاه یازدهم مشترک ایران در سومین روز المپیک توکیو