مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 11:252021-07-25سياسي

دریادار تنگسیری: مراکز درمانی نیروی دریایی سپاه در حال خدمت به مردم هستند


6 بیمارستان نیروی دریایی سپاه از مجموع مراکز درمانی این نیرو، با تمام امکانات و تجهیزات در حال خدمت به مردم هستند و تجهیز و توسعه این مراکز در دستور کار قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دفاعی خبرگزاری فارس به نقل از سپاه نیوز، دریادار پاسدار درمان برای خدمت رسانی صادقانه به مردم صمیمانه تشکر می کنیم.

وی گفت: 6 بیمارستان نیروی دریایی سپاه از مجموع مراکز درمانی این نیرو، با تمام امکانات و تجهیزات در حال خدمت به مردم هستند و تجهیز و توسعه این مراکز در دستور کار قرار دارد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: دشمنان با تمام توان مقابل انقلاب اسلامی ایستاده اند ولی ما باید با تفکر انقلابی و روحیه جهادی به عنوان سرباز انقلاب، از اجرای نقشه های شوم دشمنان جلوگیری کنیم.

سردار موسوی جزایری، فرمانده بهداری نیروی دریایی سپاه هم در این مراسم گفت: ساختمان جدید بیمارستان امام رضا (ع) نیروی دریایی سپاه دارای بخش های اورژانس، رادیولوژی، اتاق عمل سراپایی، آی سی یو، سی سی یو، آنژیوگرافی قلب است که با نگاه ویژه فرمانده نیروی دریایی سپاه و تلاش مدیریت بیمارستان احداث شده است.

وی افزود: آنژیوگرافی یکی از بخش های مهم بیمارستان امام رضا(ع) نیروی دریایی سپاه شهرستان چالوس به شمار می رود که از درخواست های مهم و نیاز اساسی مردم در این منطقه بوده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریادار تنگسیری: مراکز درمانی نیروی دریایی سپاه در حال خدمت به مردم هستند

دریادار تنگسیری: مراکز درمانی نیروی دریایی سپاه در حال خدمت به مردم هستند