مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 10:352021-07-25سياسي

کمک رسانی پاسداران به مردم خوزستان برگ زرینی در تاریخ سپاه است


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن تشکر از تلاش های صادقانه پاسداران و بسیجیان در یاری رساندن به مردم خوزستان گفت: این اقدامات برگ زرین دیگری بر تاریخ افتخارآمیز مردم یاری سپاه پاسداران افزود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، هفته گذشته و پس از بازدید از مناطق بحرانیِ خوزستان، در نامه ای به فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از تلاش های صادقانه پاسداران و بسیجیان در یاری رساندن به مردم خوزستان، تقدیر کرد.

متن این نامه به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم برادر ارجمند، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با سلام و آرزوی توفیق برحسب وظیفه، لازم می دانم از تلاش های صادقانه و زحمات مخلصانه برادران عزیزِ سپاهی و بسیجی ام در رسیدگی به مردم خوزستان، سپاسگزاری کنم.

حقیقتاً کارنامه درخشانِ خدمات حمایتی، آبرسانی و بهداشتی این عزیزان در سراسر استان، برگ زرین دیگری بر تاریخ افتخارآمیز مردم یاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افزود.

بعنوان یک خدمتگزار، تقاضا می کنم ترتیبی اتّخاذ فرمایید تا به نحوی شایسته، نسبت به تقدیر و تشویقِ این عزیزان، اقدام لازم معمول گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک رسانی پاسداران به مردم خوزستان برگ زرینی در تاریخ سپاه است

کمک رسانی پاسداران به مردم خوزستان برگ زرینی در تاریخ سپاه است