مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 10:302021-07-25سياسي

پسماند اولویت نخست شهر رشت است


نماینده ولی فقیه در گیلان، با اشاره به توجه اعضای شورای شهر به اولویت های مدیریت شهری، خاطرنشان کرد: پسماند اولویت نخست شهر رشت است و اعضای شورا باید در این زمینه برنامه ریزی مناسب داشته باشند.

- ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان، با اشاره به توجه اعضای شورای شهر به اولویت های مدیریت شهری، خاطرنشان کرد: پسماند اولویت نخست شهر رشت است و اعضای شورا باید در این زمینه برنامه ریزی مناسب داشته باشند.

آیت الله رسول فلاحتی در دیدار منتخبان شورای شهر رشت، اظهار کرد: فعالیت شوراها نیازمند زیرساخت های قانونی است و در این راستا از نمایندگان مجلس خواستیم در این راستا فکری کنند.

وی شهرداری ها را دارای کثرت مراجعه های مردمی عنوان کرد و افزود: اقتصاد شهری به ویژه پروژه های ساختمانی مربوط به شهرداری ها است و در این عرصه با مطالبات گسترده مردم مواجه اند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه اعضای شورای شهر باید تلاش و رفع مشکلات مردم را پیشه خود کنند، تصریح کرد: تلاش ها در مدیریت شهری باید مضاعف باشد.

آیت الله فلاحتی، نبود هم آوایی به هم پیوسته را از معایب شوراها خواند و بیان کرد: هم آوایی بین اعضای شورا باید وجود داشته باشد.

وی خواستار ایجاد اتاق اندیشه ورز در شورای شهر رشت شد و گفت: استفاده از حوزویان و دانشگاهیان برای تبیین اولویت های شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسماند اولویت نخست شهر رشت است

پسماند اولویت نخست شهر رشت است