مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 08:152021-07-25بين الملل

جولان تروریست های مسلح در اعتراضات مردمی/ منشأ شاتگان های غیرمجاز کجاست؟


طی سال های اخیر شاهد تحرکات میدانی اغتشاش گران در استفاده از سلاح گرم و سرد بوده ایم؛ اما منشأ این سلاح های غیرمجاز کجاست؟ - استان لرستان هم استفاده از سلاح ساچمه ای وینچستر توسط اغتشاشگران یک کشته و 4 مجروح به جا گذاشت.

اما یک سوال به وجود می آید و آن هم این است که این حجم از سلاح چگونه و از چه طریقی در دسترس اغتشاش گران قرار می گیرد؟ همانگونه که گفته شد، استفاده از سلاح توسط اغتشاشگران موضوع تازه ای نیست و پیش از این هم در جریان ناآرامی های آبان 98 هم با هدف پیشبرد پروژه کشته سازی، به وفور از سلاح گرم توسط تیم های میدانی منافقین استفاده شد.

گشتی در اخبار سال های گذشته به ویژه از سال 1396 تاکنون نشان می دهد که حجم زیادی از سلاح های غیرمجاز توسط دستگاه های امنیتی و انتظامی در سراسر کشور در این بازه کشف شده است.

منشأ تسلیحات غیرمجاز کجاست؟ کشور ترکیه در همسایگی ایران سال هاست که در حوزه تولید تسلیحات سبک و شکاری سرمایه گذاری وسیعی را صورت داده و کمپانی های متعددی در این کشور که بعضا در دنیا نیز صاحب نام هستند انواع سلاح های ساچمه ای را تولید و به بازارهای مختلف عرضه می کنند.

یکی از بازارهایی که سلاح های شکاری ترکیه در آن البته نه به صورت قانونی بلکه به صورت قاچاق و غیرمجاز عرضه می شود، ایران است که در گذشته در مناطق مرزی یافت می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان تروریست های مسلح در اعتراضات مردمی/ منشأ شاتگان های غیرمجاز کجاست؟

جولان تروریست های مسلح در اعتراضات مردمی/ منشأ شاتگان های غیرمجاز کجاست؟