مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 07:552021-07-25پزشكي

افزایش شتابنده مبتلایان به کرونا در هرسین


رییس شبکه بهداشت و درمان هرسین، از افزایش شتابنده مبتلایان به کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت: این افزایش زنگ خطری جدی برای ورود شهرستان از وضعیت نارنجی به قرمز در آینده ای نزدیک است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سعید حمزه ای امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در شهرستان هرسین، اظهار داشت: رنگ شهرستان هرسین فعلا، نارنجی است وی ادامه داد: از دو روز گذشته شاهد آهنگ افزایش شتابنده ای در بیماران کرونایی شهرستان هستیم بطوریکه آمار بستری از هشت نفر به بیش از 20 نفر رسیده که با توجه به شرایط فعلی رنگ بندی شهرستان در هفته آتی قرمز اعلام خواهد شد.

رییس شبکه بهداشت و درمان هرسین در خصوص آخرین رونده واکسیناسیون در شهرستان، گفت: تاکنون 12 هزار و 224 دُز واکسن تزریق شده که حدود بیش از 9 هزار دُز مربوط به نوبت اول و بیش از سه هزار هم دُز دوم تزریق شده است.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم شهرستان از تزریق واکسن کرونا، گفت: روزانه بین 650 تا 700 دُز واکسن در هرسین تزریق می شود.

حمزه ای در پایان از مردم خواست، در رابطه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و عدم توجه به برگزاری مراسمات حتما با شدت بیشتری رعایت کنند تا شاهد شیب آرام بیماری نسبت به پیک قبلی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش شتابنده مبتلایان به کرونا در هرسین

افزایش شتابنده مبتلایان به کرونا در هرسین