مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 06:202021-07-25سياسي

اعزام تانکرهای آب از استان مرکزی به خوزستان


فرمانده تیپ 71 مردم پایه سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در راستای رفع مشکلات کم آبی در برخی از مناطق استان خوزستان تیپ 71 مردم پایه سپاه روح الله استان در مرحله اول تانکرهای آبرسان خود را به مناطق هدف اعزام کرد و در صورت نیاز سایر امکانات و تجهیزات دیگر نیز اعزام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سردار رضا کریمی پیش از ظهر امروز در آیین اعزام تانکرهای آبرسان این تیپ به استان خوزستان اظهار کرد: بیانات مقام معظم رهبری در خصوص رفع مشکلات خوزستان فصل الخطاب همه مسئولین است و برای تحقق آن باید همه توان دستگاه ها و نهادها به کارگیری شود.

وی افزود: مردم خوزستان از ابتدای انقلاب اسلامی و خصوصا در مقطع دفاع مقدس همواره در پاسداری از نظام اسلامی و ارزش ها پیشگام بوده اند و در همه شرایط وفاداری خود را به انقلاب اسلامی را اثبات کرده اند و امروز نوبت ماست که برای رفع مشکلات آنها جهادگونه در میدان باشیم.

فرمانده تیپ 71 مردم پایه سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: همه مسئولین در نظام اسلامی باید در برابر مردم عزیز خوزستان مسئولیت پذیر باشند و امروز راه کار حل مشکلات ایجاد وحدت و هم افزایی مسئولین و مردم و پای کارآوردن همه توان و ظرفیت ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام تانکرهای آب از استان مرکزی به خوزستان

اعزام تانکرهای آب از استان مرکزی به خوزستان