مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 06:002021-07-25حوادث

تصرف خانوادگی 17 هکتار از اراضی منابع طبیعی آستارا


رییس اداره منابع طبیعی آستارا، از رفع تصرف زمین های ملی در روستای شوندا جولای بالا در شهرستان آستارا خبر داد و گفت: 17 هکتار از اراضی منابع طبیعی از 30 نفر از اعضای یک خانواده پس گرفته شد.

- ایسنا/گیلان رییس اداره منابع طبیعی آستارا، از رفع تصرف زمین های ملی در روستای شوندا جولای بالا در شهرستان آستارا خبر داد و گفت: 17 هکتار از اراضی منابع طبیعی از 30 نفر از اعضای یک خانواده پس گرفته شد.

محمدجعفر گل محمدی در گفت وگو با ایسنا، از رفع تصرف اراضی ساحلی خبر داد و اظهار کرد: ماموران یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آستارا با همکاری نیروی انتظامی، زمین های ملی ساحلی را در روستای قره سو از یک متصرف پس گرفتند.

وی با اشاره به رفع تصرف این زمین ها براساس تبصره ذیل ماده 55 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع کشور، افزود: متصرف این زمین را با سیم خاردار و پرچین محصور کرده بود.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آستارا، مساحت زمین های رفع تصرف شده را 5845 مترمربع دانست و تصریح کرد: کارشناسان ارزش این قطعه زمین را 29 میلیارد و 225 میلیون ریال اعلام کردند.

گل محمدی، همچنین از رفع تصرف زمین های ملی در روستای شوندا جولای بالا در شهرستان آستارا خبر داد و گفت: 17 هکتار از اراضی منابع طبیعی از 30 نفر از اعضای یک خانواده پس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصرف خانوادگی 17 هکتار از اراضی منابع طبیعی آستارا

تصرف خانوادگی 17 هکتار از اراضی منابع طبیعی آستارا