مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 05:302021-07-25بين الملل

برزیلی ها استیضاح بولسونارو را خواستارند


معترضان در چند شهر برزیل به خیابانها آمدند تا خواستار استیضاح ژایر بولسونارو، رییس جمهور راست افراطی این کشور که در هفته های اخیر محبوبیتش به دنبال بالا گرفتن رسوایی های فساد با پس زمینه همه گیری بیماری سقوط کرده، - معترضان در چند شهر برزیل به خیابانها آمدند تا خواستار استیضاح ژایر بولسونارو، رییس جمهور راست افراطی این کشور که در هفته های اخیر محبوبیتش به دنبال بالا گرفتن رسوایی های فساد با پس زمینه همه گیری بیماری سقوط کرده، شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، در هفته های اخیر این خبر منتشر شد که وزارت دفاع برزیل به رهبران کنگره این کشور گفته که انتخابات سال آینده میلادی بدون اصلاح سیستم رای گیری الکترونیک با هدف شامل ساختن مستندات کاغذی هر رای برگزار نخواهد شد.

بولسونارو چند بار بدون سند و مدرک گفته که سیستم فعلی نسبت به تقلب آسیب پذیر است در حالی که دولت برزیل این ادعاها را رد کرده است.

بولسونارو با دورنمای نامزدی مجدد برای ریاست جمهوری در انتخابات سال آینده میلادی روبرو است و احتمالا در این انتخابات با دشمن سیاسی خود یعنی لوییز ایناسیو لولاداسیلوا، رییس جمهور چپگرای سابق رقابت خواهد کرد.

نظرسنجی ها هم اکنون نشان می دهند که بولسونارو در این انتخابات در برابر لولا داسیلوا بازنده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برزیلی ها استیضاح بولسونارو را خواستارند

برزیلی ها استیضاح بولسونارو را خواستارند