مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 04:252021-07-25اقتصادي

راه اندازی هوش مصنوعی برای شناسایی تغییرکاربری ها غیرمجاز


رییس اداره امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان کرج گفت: باتوجه به راه اندازی هوش مصنوعی رصد اراضی در شهرستان کرج، در خصوص تغییرکاربری های غیر مجاز در اراضی کشاورزی و باغات به صورت جدی در دستورکار قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، یعقوب آقامحمدی لنکرانی، رییس اداره امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان کرج، صبح امروز در حاشیه بازدید از ساخت و سازهای موجود در باغات روستاهای دروان و خوارس، هشدار داد که باتوجه به راه اندازی هوش مصنوعی رصد اراضی در سطح استان البرز بویژه شهرستان کرج، در خصوص تغییرکاربری های غیر مجاز در اراضی کشاورزی و باغات شهرستان اقدام اکید و  عملی انجام خواهند داد.

لنکرانی با اشاره به تخریب ساختار و بافت روستا ها توسط ذینفعان محلی، تصریح کرد: ما مکلف هستیم تا از هویت فرهنگی روستا ها به وِیژه روستاهایی که در معرض تخریب فرهنگی توسط عده ای سودجو بوده، دفاع کنیم.

وی افزود: اراضی کشاورزی سرمایه های غیرقابل بازگشت بوده و حفظ کاربری آنها به سبب امنیت غذایی مردم در اولویت اصلی جهادکشاورزی قرار دارد.

رییس اداره امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان کرج از مردم خواست هوشیار باشند و برای حفظ و صیانت از اراضی زراعی و باغ ها هرگونه تبدیل و تغییر کاربری غیرمجاز را به سامانه 131 گزارش نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی هوش مصنوعی برای شناسایی تغییرکاربری ها غیرمجاز

راه اندازی هوش مصنوعی برای شناسایی تغییرکاربری ها غیرمجاز