مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 04:152021-07-25اقتصادي

دستگاه پایش اکسیژن برای مصارف بیمارستانی صنعتی سازی شد


یک شرکت دانش بنیان با تامین بخشی از هزینه ها توسط صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن، موفق به راه اندازی خط تولید دستگاه کنترل، نظارت، هشدار و ثبات پارامترهای گاز طبی اکسیژن بیمارستانی بصورت انبوه شد.

- یک شرکت دانش بنیان با تامین بخشی از هزینه ها توسط صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن، موفق به راه اندازی خط تولید دستگاه کنترل، نظارت، هشدار و ثبات پارامترهای گاز طبی اکسیژن بیمارستانی بصورت انبوه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فائزه خطیبی، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با بیان اینکه این شرکت در سال 1399 فعالیت خود را با هدف طراحی، تولید و توسعه تجهیزات پزشکی آغاز کرد، گفت: ما موفق به ساخت اولین دستگاه کنترل، نظارت، هشدار و ثبات پارامترهای گاز طبی اکسیژن بیمارستانی (Oxynet) شدیم و توانستیم پس از اخذ مجوزهای لازم از اداره کل تجهیزات پزشکی این محصول را وارد بازار کنیم.

خطیبی افزود: دستگاه Oxynet یک سیستم کنترل، نظارت، هشدار و ثبات پارامترهای خلوص، فشار و مصرف (فلو) گاز اکسیژن بیمارستانی است که امکان پایش از راه دور مقادیر پر فشار، خلوص و فلوی اکسیژن از طریق پیامک و اینترنت را فراهم می کند.

همچنین در هنگام خارج شدن هر یک از دو پارامتر حیاتی از بازه استاندارد تعریف شده، دستگاه پیامک هشداری را به شماره های ثبت شده ارسال می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه پایش اکسیژن برای مصارف بیمارستانی صنعتی سازی شد

دستگاه پایش اکسیژن برای مصارف بیمارستانی صنعتی سازی شد