مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 03:452021-07-25ورزشي

اهل بهانه نیستم اما نقطه قوتم را کور کردند/ از همه عذرخواهی می کنم


ملی پوش اامپیکی تنیس روی میز کشورمان ضمن عذرخواهی بابت شکست و رفتارهای غیرالمپیکی اش گفت: برای رقابت با حریفی که 50 پله در رنکینگ جهانی بالاتر از من است، - نقطه قوتم را کور کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی مهر به توکیو، پرونده تنیس روی میز ایران در بازی های المپیک به دلیل حذف زردهنگام نیما عالمیان خیلی زودتر از حد تصور بسته شد.

این ملی پوش تنیس روی کشورمان روز گذشته در دور نخست مسابقات به مصاف پائول درینکال از انگلستان رفت و با نتیجه 4 بر یک شکست خورد تا زودتر از حد تصور مجبور به ترک توکیو شود.

نیما عالمیان در گفتگو با خبرنگار اعزامی مهر به توکیو در مورد این دیدار و عملکردش در آن گفت: بازی تمام شده و من بازنده آن بودم، الان هم چه حرفی برای گفتن باید داشته باشم؟ وی تصریح کرد: اهل بهانه و بهانه گیری نیستم اما نقطه قوت من را در این دیدار کور کردند، من همیشه از سرویس های معکوس استفاده می کنم.

این سرویس اصلی من در تمام بازی هاست، در واقع این نوع سرویس نقطه قوت اصلی من در تمام مسابقات است که اجازه استفاده از آن را از من گرفتند.

ملی پوش تنیس روی میز کشورمان ادامه داد: در هیچ دیدار و رقابتی سابقه نداشت تا این حد به سرویس های معکوس من حساسیت داشته باشند و به آن تذکر و اخطار بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهل بهانه نیستم اما نقطه قوتم را کور کردند/ از همه عذرخواهی می کنم

اهل بهانه نیستم اما نقطه قوتم را کور کردند/ از همه عذرخواهی می کنم