مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 03:152021-07-24اجتماعي

ثبت نام 280 هزار دانش آموز در پایه های ابتدایی، متوسطه اول و دوم


مدیرکل آموزش و پرورش استان قم بااشاره به ثبت نام 280 هزار دانش آموز در پایه های تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم گفت: بیش از 80درصد دانش آموزان مقطع ابتدایی ثبت نام خودرا انجام داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبسیار پیشرفت داشت همین شبکه شاد بود، ادامه داد: مسائل آموزشی و تربیتی را نمی توان به صورت تک بعدی حل کرد و ما امیدواریم که شرایط کرونایی در کشور به گونه ای پیش رود که آموزش ها در سال تحصیلی جدید به صورت حضوری باشد تا دانش آموزان در محیط یادگیری حضور داشته باشند.

شیخ الاسلام با بیان اینکه رسانه ملی نیز در سال جدید همراه آموزش و پرورش برای یادگیری بیشتر دانش آموزان خواهد بود، گفت: به خانواده ها توصیه می کنیم انتخاب مدرسه دانش آموزان نزدیک به محل سکونت آنها باشد.

وی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جدید سعی داریم توازن نیروهای آموزشی در تمام مدارس رعایت شود، ادامه داد: دانش آموزان قمی موفق شدند رتبه پنجم کنکور سراسری در خردادماه سال گذشته را کسب کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با تاکید بر پیشرفت معدل 89 درصدی دانش آموزان پایه دوازدهم استان در سال تحصیلی 1399- 1400 افزود: دانش آموزان قمی موفق شدند در رتبه چهارم کشوری در این شاخص قرار بگیرند و ما امیدواریم امسال نیز این رتبه ها ارتقا یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 280 هزار دانش آموز در پایه های ابتدایی، متوسطه اول و دوم

ثبت نام 280 هزار دانش آموز در پایه های ابتدایی، متوسطه اول و دوم