مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 02:252021-07-24سياسي

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان شهادت رزمندگان سپاه را تسلیت گفت


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان با صدور پیامی شهادت چهار رزمنده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه را تسلیت گفت.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان با صدور پیامی شهادت چهار رزمنده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در پیام آیت الله مصطفی محامی آمده است: فَلْیُقَاتِلْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ الَّذِینَ یَشْرُونَ الْحَیَاهَ الدُّنْیَا بِالْآخِرَهِ ۚ وَمَنْ یُقَاتِلْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَیُقْتَلْ أَوْ یَغْلِبْ فَسَوْفَ نُؤْتِیهِ أَجْرًا عَظِیمًا (کسانی که زندگی دنیا را به آخرت فروخته اند، باید در راه خدا پیکار کنند! و آن کس که در راه خدا پیکار کند، و کشته شود یا پیروز گردد، پاداش بزرگی به او خواهیم داد.

) نساء/74 شهادت، فیض عظیمی است که جز به نمونه ترین بندگان مخلص خداوند، عطا نمی گردد و چه فخری در این دنیای فانی بالاتر از این سعادت عظیم که نمی توان آن را با سنجش های بشری و انگیزه های مادی ارزیابی کرد.

درادامه پیام آمده است: ادامه دهندگان راه اباعبدالله(ع) و مکتب عاشورا و فرزندان امام خمینی(ره)، محدود به یک مذهب، یک زمان و یک مکان نیستند و امروز رزمندگان جان بر کف قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه، شهیدان محمدنبی عمرزهی، حمید سهراب زهی، ناد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان شهادت رزمندگان سپاه را تسلیت گفت

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان شهادت رزمندگان سپاه را تسلیت گفت