مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 01:452021-07-24سياسي

دروغ پراکنی رسانه های معاند برای ایجاد التهاب/ در مقابل اخبار کذب چه کنیم؟


رسانه های معاند و ضدانقلاب همواره تلاش کرده اند با دروغ پراکنی و فریب مردم از آب گل آلود ماهی بگیرند و از هر فرصتی هم برای اهداف خودشان استفاده می کنند.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس-کامران شیرازی: این روزها صفحات مجازی پر است از اخبار درباره خوزستان، با تصاویر و هشتک های مختلف.

گاهی یک خبر احساسات مان را برآشفته می کند، ناراحت می شویم، بدون آنکه بدانیم اصل ماجرا چیست و اینکه خبر صحت دارد یا نه، هم انجام می شود، از کسانی که توقع می رود در انتشار پیام ها و بازنشر اخبار حساسیت بیشتری داشته باشند.

* انتشار تصویری قدیمی برای دمیدن در آتش ناآرامی ها در همین مسئله خوزستان دیدیم تصویری از یک پیرزن، در حال نوشیدن آب از یک گودال وسط خیابان، به صورت گسترده منتشر شد، تصویری که دل خیلی ها را به درد آورد، برخی از ما هم ممکن است این تصویر را به اشتراک گذاشته باشیم.

بعد از مدتی مشخص شد این تصویر سالها پیش گرفته شده و اصلا ربطی به مسائل امروز خوزستان ندارد و بعد از دستکاری در چنین روزی منتشر شده! دقیقا مشخص نیست این تصویر با چه هدفی گرفته شده و زنی که در عکس می بینیم با چه هدفی چنین اقدامی را انجام می دهد، ولی مطمئنا پیرزن اگر تشنه هم بوده و حتی اگر پول تهیه آب معدنی را نداشته، درِ هر خانه و مغازه ای را می زد می توانست به اندازه رفع تشنگی آب ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دروغ پراکنی رسانه های معاند برای ایجاد التهاب/ در مقابل اخبار کذب چه کنیم؟

دروغ پراکنی رسانه های معاند برای ایجاد التهاب/ در مقابل اخبار کذب چه کنیم؟