مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 00:452021-07-24بين الملل

رویا پردازی های وزارت خارجه درباره دستاوردهای اقتصادی برجام


وزارت امور خارجه در آخرین گزارش روند اجرای برجام تلاش کرده است که با ارائه اطلاعات و تحلیل های غلط، تصویری غیرواقعی و رویایی از برجام بسازد تا آیندگان از مسئولان دولت روحانی این سوال را نپرسند که چرا هشت سال از فرصت تاریخی این ملت را صرف رسیدن و حفظ این .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، بیست و دومین و آخرین گزارش روند اجرای دولت روحانی منتشر شد، ارزش تاریخی زیادی دارد چون در واقع، گزارش پایانی بزرگترین مدافع برجام محسوب می شود.

در این گزارش قصد داریم برخی از نکاتی که وزارت امور خارجه درباره دستاوردهای اقتصادی برجام مورد اشاره قرار داده است، مورد بررسی قرار دهیم: *تناقضات جالب گزارش وزارت خارجه در صفحه 6 این گزارش آمده است: در موضوع تحریم های یکجانبه آمریکا و اتحادیه اروپایی، آنچه در برجام روی داد فرو ریختن پایه مشروعیت تحریم های آمریکا و اتحادیه اروپا با لغو قطعنامه های تحریمی فصلِ هفتم یِ شورای امنیت و شکسته شدن فضای روانی بین المللی علیه ایران بود.

تمامی تحریم های اقتصادی مالی و بخش های بانکی، مالی، نفتی، گازی، پتروشیمی، تجارتی، بیمه و حمل ونقل که به بهانه برنامه هسته ای وضع شده بودند، در ابتدای اجرای برجام لغو شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویا پردازی های وزارت خارجه درباره دستاوردهای اقتصادی برجام

رویا پردازی های وزارت خارجه درباره دستاوردهای اقتصادی برجام