مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 00:152021-07-24سياسي

اریک کلاپتون: هرجا گواهی واکسیناسیون بخواهند کنسرت نمی دهم!


اریک کلاپتون موسیقیدان مشهور بریتانیایی اخیراً در ماه می از عوارض جانبی که پس از واکسیناسیون کرونا تجربه کرده بود شکایت کرد و به شدت از سلبریتی هایی که برای تزریق واکسن تبلیغ می کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس به نقل از بخواهند کنسرت برگزار نخواهم کرد.

رابین مونوتی گراتزیادی دوست نزدیک اریک کلاپتون که واکسیناسیون را قبول ندارد اظهارات این موسیقیدان مشهور را به اشتراک گذاشت.

اریک کلاپتون این موسیقیدان مشهور بریتانیایی در بیانیه ای که دوستش این هفته به اشتراک گذاشت می گوید در هر صحنه و مکانی که شرکت کنندگان را ملزم به تأیید واکسیناسیون آنها علیه کووید 19 کند شرکت نخواهد کرد.

رابین مونوتی گراتزیادی ، شکاک واکسن و دوست نزدیک آقای کلاپتون، این اظهارات را پس از اعلام بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس، به اشتراک گذاشت که گفته بود به زودی برخی از اماکن به اثبات واکسیناسیون احتیاج دارند.

آقای کلاپتون 76 ساله در بیانیه ای که دوستش در سرویس رسانه های اجتماعی تلگرام به اشتراک گذاشت گفت: می خواهم بگویم که من در هیچ صحنه ای که فضای تبعیض آمیز مخاطب داشته باشم اجرا نمی کنم.

آقای کلاپتون در بیانیه ای که آقای گراتزیادی به اشتراک گذاشت گفت: تا زمانی که شرایط برای حضور همه مردم در نظر گرفته نشده باشد، من حق انصراف از نمایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اریک کلاپتون: هرجا گواهی واکسیناسیون بخواهند کنسرت نمی دهم!

اریک کلاپتون: هرجا گواهی واکسیناسیون بخواهند کنسرت نمی دهم!