مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 13:552021-07-24سياسي

مشکل گردشگری نه در حوزه بین الملل و ملی بلکه در همدان است


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید به زودی کلنگ بیمارستان هزار تختخوابی گردشگری همدان را بزنیم،گفت: دو سال است دنبال پیدا کردن زمین برای این بیمارستان هستیم.

- ایسنا/همدان نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید به زودی کلنگ بیمارستان هزار تختخوابی گردشگری همدان را بزنیم،گفت: دو سال است دنبال پیدا کردن زمین برای این بیمارستان هستیم.

حمیدرضا حاجی بابایی شنبه 2 مردادماه در نشست هم اندیشی فعالین حوزه گردشگری در پساکرونا، اظهار کرد: باید ابتدا خود همدان را ببینیم و بعد ادعا کنیم دنیا آن را ببیند، بنابراین همدانی ها چقدر حاضرند همدان را ببینند؟ وی با اشاره به نامگذاری همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین و آورده هایی که این عنوان می تواند برای همدان داشته باشد و تلاش هایی که در این زمینه شده است، تصریح کرد: باید چشم هایمان را بشوییم و یک بار دیگر به خود و همدان نگاه کنیم.

حاجی بابایی با بیان اینکه مشکل ما نه در حوزه بین المللی و ملی بلکه در همدان است، ادامه داد: ابتدا باید این مشکل را حل و برای تاریخ و تمدن ایران زمین تلاش و کار کنیم، به عنوان مثال اقداماتی مانند راه آهن، تراموا، اتوبان و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل گردشگری نه در حوزه بین الملل و ملی بلکه در همدان است

مشکل گردشگری نه در حوزه بین الملل و ملی بلکه در همدان است